środa, 4 listopada 2015

Na starcie pasuje się przedstawić

Na starcie pasuje się przedstawić

Witam! Nazywam się Maciej. Mam 31 lat. Urodziłem się w miejscowości Radzyń Podlaski. Pracuję od 7 lat jako położna, a wcześniej przepracowałem kilka lat jako Programista. Moimi głównymi cechami są skromność oraz skromność. Kocham aktywność fizyczną i wszystko co z nią związane, a jedną z moich ulubionych dyscyplin jest gra w goalball. Co wieczór siadam przed telewizorem i oglądam spotkania mojej ulubionej drużyny piłkarskiej, którą jest Algeciras CF. Wszyscy ludzie mają jakieś zainteresowania, mnie interesuje neurobiologia i neurobiologia. Moja ulubiona powieść to Nowy wspaniały świat - Aldous Huxley. Jeśli chodzi o kinematografię to uwielbiam następujące filmy: Powrót do przyszłości III (1990), Se7en oraz The Bourne Identity. Gry komputerowe to moje drugie życie, lubię grać w Dragon Age: Origins a także Dragon Age: Origins. Mam nadzieję że zainteresowałem was swoją osobą i że od dzisiaj będziecie śledzić mój profil. Czekam na wasze opinie. Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz